یادداشت
گفتگو و گزارش

«احمدی» با تمام قوا در کهگیلویه و بویراحمد می ماند/ روز پر کار استاندار در تهران

«احمدی» با تمام قوا در کهگیلویه و بویراحمد می ماند/ روز پر کار استاندار در تهران

مدیرکل روابط عمومی استانداری گفت: احمدی با تمام قوا به فعالیت خود در استان ادامه می دهد.

به  گزارش افتونیوز، سیدمحمد تقوی در گفت و گو   با  خبرنگاران  با اشاره به شایعه تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد می ماند و با تمام قوا به فعالیت ها و برنامه های خود ادامه می دهد.

وی افزود: مطالبی در برخی رسانه های کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر تغییر استاندار منتشر شده است، اگر چه شاید پیشنهادهایی به احمدی استاندار کهکیلویه و بویراحمد شده بود اما او با تمام توان به کار خود در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه می دهد.

اما در زمان انتشار این خبر اتفاقا استاندار کهگیلویه و بویراحمد در تهران روز پر کاری داشت و در حال دیدار و رایزنی های مهمی برای کمک به توسعه استان بود.

استاندار امروز روز پرکاری در تهران داشت و علاوه بر دیدار با سفیر کشور اسلواکی با معاون عمرانی وزارت کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهداریها، معاون وزیر بهداشت و درمان و علوم پزشکی و مدیرعامل بانک سپه کشور دیدار و گفتگو کرد.

معرفی ظرفیت‌های استان در حوزه های آب ،کشاورزی، صنعت، گردشگری و منابع غنی زیر زمینی از جمله محورهای رایزنی‌های احمدی با این افراد بود.

استاندار در این دیدارها ، کهگیلویه و بویراحمد را  استانی بکر و ناشناخته خواند و افزود: این استان با توجه به پتانسیل های طبیعی و خدادادی می تواند مقصد جدیدی برای سرمایه گذاران و صنعتگران باشد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها